Inte inloggad
» Logga in

Köp & Sälj
» Lägg in ny annons
» Ändra / radera annons
» Sök husbilsannonser
» Husbilshandlare
» Märkessökning
» Sparade annonser

Tjänster
» Husbilstester
» Forum husbil & camping
» Husbilslänkar
» Fotogalleriet
» Statistik: Husbilspriser
» Campingplatser

Övrigt
» Husbilsnyheter
» Husbilsförsäkring
» Låna pengar
» Campingtidningar
» Kalender husbil

Regler Medlemmar   Ny användare   Logga in för personliga meddelanden   Logga in
Här kan du söka bland ämnen och inlägg:
  Söktips
Sök endast i detta forum: Öppet forum
Bilder []
Helskärm [av]
Fler inställningar...

mobilen.eu Kan vara en seriös försäljare

2007-05-04, 20:11#1 
lalle.anveros
Nykomling

angryDenna smiley passar mig!
Köpte en wiensberg meteor från mobilen.eu för 1 år sedan ,vagnen var fräsch och fin.
Dem sa att dem kontrollerar kärrorna in DEM köper. Så glad ihågen köpte jag den och drog i väg på semester. år senare alltså maj 2007 fick jag en chock,det växte en liten svamp på vägg skarven i toan.Började riva och fick ännu värre chock HELT UPPRUTTET tog vagnen till 3 olika husbilsaffärer och alla sa samma sak ,,DEN SKADDAN HAR VARIT DÄR FLERA ÅR.Jag får ingen kompensation men vill varna alla andra som går i husbil eller husvagns tankar. OM NI SKA KÖPA EN VAGN AV ETT FÖRETAG SOM IMPORTERAR HUSBILAR OCH VAGNAR SÅTA VAGNEN TILL EN RIKTIG HUSBILSAFFÄR OCH GÖR EN RIKTIG FUKTTEST, DET KAN SPARA FLURA TUSEN LAPPAR OCH SVÅR MIGRÄN.

DET ENDA JAG KAN SÄGA KÖP INGEN VAGN ELLER HUSBIL FRÅN MOBILEN.EU FÖR DET ÄR INGEN SERIÖS HANDLARE, AFFÄREN LIGGER I BORÅS...

MVH LALLE ANVEROS

2007-08-11, 11:01#2 
lalle.anveros
Nykomling

bigeyes
Tog kontakt med mobilen efter jag lagt in ovanstående inlägg winkoch till min FÖRVÅNING hade jag tydligen fel, Ringde upp mobilen i juni och pratade med killen som jag köpt kärran av.Vi snackade om problemet och skadan.Han sa att han skulle stå för materialet och mattläggningen och jag fick stå för arbetet själv.Vagnen är i dag färdig men mattan är inte inlagd än.Jag har skickat materialräkningen till mobilen och väntar på pengarna än. Mattläggaren ska skicka räkningen till mobilen direkt så jag slipper ligga ute med pengarna,SHYSST.När alt är över & pengarna är i min plånbok och matan är inlagd och räkningen är skickad, så kommer jag troligtvis att köpa en större husbil av mobilen för då har han visat att han är EN GENERÖS HANDLARE.Vi tänkte byta kärra & köpa en av mobilen i borås MEN när jag såg skadan backade jag direkt, alldrig mer en husbil var det första jag sa till mig själv.
Men nu när den är nästan färdig så har jag börjat att tita på andra husbilar FRÅN MOBILEN för dem har faktiskt konkuranskraftiga priser på både husbilar och husvagnar.
Jag hade väl otur som fick den bilen, MEN nu är den som ny och fukttestad med prickfritt protokoll.
Kommer med en fortsättning när allt är färdigt.
Jag har för första gången på 3 månder sett ett svag ljus i horisonten Kanske det klarnar helt när vi är färdiga
winkDenna smiley är passande just nu för mobilen i borås.
Besök deras hemsida www.mobilen.eu så får ni se själva vilka priser dem har

MVH Lalle Anveros

Reklam:

Du är här: Forumstart » Husvagnar & husbilar » Öppet forum

Svara på detta inlägg

Starta nytt ämne i denna kategori (Öppet forum)

« Tillbaks till föregående sida

Tips:
• Hitta mer information, testa en sökning på Google!

Kolla in forumtoppenKolla in bildgalleriet

Inloggade medlemmar (8):
Till medlemslistan

Om WebCar2000  |  Vanliga frågor  |  Regler  |  Tipsa en vän  |  Handla säkert  |  

Du är här: Startsida » Husbil » Forumstart » Husvagnar & husbilar » Öppet forum