|
| köpa beg bmw | | |  |  | | 2007-04-05, 21:02 | #1 | deca Nykomling
Medlem sedan: Mar 24, 2007 | Har funderingar på att köpa en beggad, billig bmw (10 000kr).
Typ denna:
http://www.blocket.se/vi/10542613.htm?ca=17_s
Vad kan strula med en en sån här bil Vad ska man passa sig för när man köper en beggad sådan? Rost, låda, mm.
Kan de va ett bra köp, eller ska man köpa en Golf i samma klass istället?
Behöver en billig bil som sagt. | | | | | |  |  | | 2007-04-05, 22:34 | #2 | turbodiz Moderator

Medlem sedan: May 20, 2006 | En 22 år gammal BMW Som säkert har fått gått med gasen i botten 95% av tiden Men men, kolla efter blårök, varmkjöra motorn, låt den stå avslagen en kvart, sen startar du, röklägger den bara halva Sverige då, så e motorn i den tilstånd man kan förvänta, röklägger den mer e motorn slut. Kolla också efter rost i hjulhusen bak, hittar du nåt där, så fins garanterad mer. Sen vet jag at gamla BMW har nåt strul med framvagnen/ fjäderbenen som är rätt dyrt at fixa. Så som du ser, så är jag inte videre positiv till just den här biltypen Tror billigt snabbt blir dyrt, tyvärr. Så kolla lite mer på Golf du, det är mitt råd. | | | | | |  |  | | 2007-04-05, 23:06 | #3 | soul Moderator
Medlem sedan: Oct 30, 2006 | Den är för dyr desutom, titta efter en 318is -90 istället så får du en både bränslesnålare och piggare bil, det mesta kan väl stryula på en såpass gammal bil men det är nog oavsett om det står bmw eller golf i grillen ;) | | | | | |  |  | | Reklam: | |
| Du är här: Forumstart » Bilar » Sälja och köpa bil |
Svara på detta inlägg |
Starta nytt ämne i denna kategori (Sälja och köpa bil) | « Tillbaks till föregående sida | |
|
|
| Utvalda bilannonser
- Saab, Saab 9-5 Aero 2,3 t
- Jaguar, XJ( Soverign 3,2
- Mercedes, 400SE
- Nissan, Figaro
- Audi, S8
- Volvo, 855 GLT
- Volvo, V70 Classic 2,4
|