| Den bara Klickar?? |
| |
 |  |
| 2007-03-27, 18:42 | #1 |
myggan_ hyosung Medlem
Medlem sedan: Jul 21, 2006 | Tja.. jag var ute med moppen och körde.. när helt plötsligt moppen bara dog.. när jag försökte starta den igen så Klickar den till varje gång jag tryckte på startknappen.. vad ska jag göra? eller vad är problemet?? |
| | |
| |
 |  |
| 2007-03-27, 19:18 | #2 |
Forestfrog Medlem

Vad är det för moped??
Jag hade samma problem med min första Silverstone GY-50 som bara fick för sig att sluta fungera, Vi höll på i säkert tre timmar med att springa igång den å gud vet vad å tillslut så insåg vi att det var insugningsventilen som gått av på mitten så jag fick en ny moped
Hoppas dock inte att det är detta som hände dig |
| | |
| |
 |  |
| 2007-03-30, 17:10 | #3 |
myggan_ hyosung Medlem
Medlem sedan: Jul 21, 2006 | det är en hyosung rally 05a.. men en scooter går ju inte rulla igång precis |
| | |
| |
 |  |
| 2007-03-30, 17:17 | #4 |
soul Moderator
Medlem sedan: Oct 30, 2006 | Går det inte att kicka igång den heller? |
| | |
| |
 |  |
| 2007-03-30, 18:52 | #5 |
Valle1 Medlem
Medlem sedan: Feb 07, 2006 | hände exakt samma sak med min scooter, den bara dog sen klickade bara elstarten ..
jag har inte orkat laga det .. .
Men jag tog en hammare och slog på startmotor i en minut sen så funkade elstarten, den kan ofta glappa .. .men mopeden gick inte starta ändå så ..
|
| | |
| |
 |  |
| Reklam: |
BlueRide Blueride säljer neonljus och stylingprodukter. I webbshoppen så finner du ett stort urval av såväl neonljus, blue light, black light, lysande växelspa... |
Du är här: Forumstart » Mopeder » Övriga asiatiska mopeder |
Svara på detta inlägg |
Starta nytt ämne i denna kategori (Övriga asiatiska mopeder) |
« Tillbaks till föregående sida |