|
| Gilera ICE | | |  |  | | 2007-03-20, 19:36 | #1 | -LaGeR- Nykomling

Jag har tänkt den som en stunt moppe. Så har jag hört att Gilera och Piaggio har dom bästa trimmvänligast motorerna?
Tycker ni att jag ska köpa den? | | | | | |  |  | | 2007-05-15, 21:52 | #2 | Lun1k Avstängd | Min kompis har en sådan och han tycker den är helt underbar har själv testat den och den e riktigt härligt | | | | | |  |  | | 2007-05-16, 14:13 | #3 | Valle1 Medlem
Medlem sedan: Feb 07, 2006 | Har bara hört bra saker om den mopeden .
+Snygg/Ovanligt utseende +Inte alla som kör runt på en sån +Lätt och stegra med, orginal som trimmad . +Piaggio/Gilera motor +Lätt och hitta reservdelar
- Kostar oftast ganska mycket .
Beror på hur man definierar trimvänligast. Men jo visst, Piaggio/Gilera motorn är det bra kvalite på, tål mycket och brukar oftast gå hyfsat fort .
Min åtsikt: Köp den direkt | | | | | |  |  | | 2007-06-30, 21:36 | #4 | Felix_12 Nykomling
Medlem sedan: Jun 30, 2007 | jag tycker att du väldigt rätt i att köpa en sån, min går grymt bra har nyss satt på ett effektrör.
// peace | | | | | |  |  | | 2008-02-10, 22:11 | #5 | Hairgum Nykomling
Medlem sedan: Feb 06, 2008 | Yamaha motorn Har inte den en trimvänlig motor? eller är jag ute cyklar helt?
skulle du kunna lägga upp en länk på där man kan se lite mer fakta om Gilera ICE | | | | | |  |  | | Reklam: | Trendimport Trendimport AB säljer produkter inom ATV, cross, moped, Mc och tillbehör. Bland varumärkena finns Qingqi, Baotian,TMS, Linhai samt Olgus. | Du är här: Forumstart » Mopeder » Sälja och köpa moped |
Svara på detta inlägg |
Starta nytt ämne i denna kategori (Sälja och köpa moped) | « Tillbaks till föregående sida | |
|
|
|
|