| 125 scootrar Qingi och andra |
| |
 |  |
| 2005-05-21, 18:06 | #1 |
ka.mag Nykomling
Medlem sedan: May 18, 2005 | Finns der någon som har ett huj hur man får snurr på en 125 scooter märke Qingqi Har själv en sådan 2004a som nu gått 65mil men jag tycker att den är för slö har sett att det sitter en strypning intill flänsen på avgasröret är det någon som provat att ta bort den och ersätta den med en grövre böj. |
| | |
| |
 |  |
| 2005-06-20, 19:32 | #2 |
kongo70 Nykomling
Medlem sedan: Jun 20, 2005 | det hjälper inte att ta bort den för den följer ljuddämparen till slutet ,men jag skulle ochså vilja ha reda på något sätt att trimma den på |
| | |
| |
 |  |
| 2005-12-13, 17:49 | #3 |
zip_nada Medlem

Medlem sedan: Jul 13, 2005 | Sitter inga varianter av de traditionella baotian/qingqi-strypningarna då ?
Jag har tänkt beställa en qingqi 125 från trendimport, men samtidigt har jag förväntningar om att skrämma upp den till i allafall 110....det borde finnas där i allafall.
Jag provkörde Lifans motsvarighet hos en å-f, denna var "åtgärdad" och klarade ca 110-115....men den rackarns gubben ville inte säga hur/vad han gjort |
| | |
| |
 |  |
| Reklam: |
Björklinge Bildemontering AB Vi har ett brett sortiment av både nya och begagnade bildelar. Vi säljer även nya reservdelar till Cross, Enduro, Moped, Snöskoter. Märken såsom Galwi... |
Du är här: Forumstart » Motorcyklar » Öppet MC-forum |
Svara på detta inlägg |
Starta nytt ämne i denna kategori (Öppet MC-forum) |
« Tillbaks till föregående sida |