|
| köpa moped? 1 2 3 4 5 [6] | | |  |  | | 2006-05-30, 21:15 | #126 | gianelli Nykomling
Medlem sedan: Mar 03, 2006 | tjena! Jag har just sålt min crossmoppe och funderar på att köpa en vespa, och undrar nu om det finns några som är både billiga och bra. Och jag kan nästan ingenting om vesper t.ex om vikter, variator och sånt, så skulle vara tacksam om nån kunde skriva ner lite allmän fakta om vesper. | | | | | |  |  | | 2007-06-05, 22:35 | #127 | Norling Nykomling
Medlem sedan: Jun 04, 2007 | Klart lätt att man köper en Rieju RR Sportedition -03. eller om du hittar en billig Rieju MRX eller RRX. Rieju RR Sportedition med andra ord kallas Rieju Drac | | | | | |  |  | | 2007-08-14, 12:00 | #128 | AX_MANNEN Nykomling
Medlem sedan: Aug 13, 2007 | Tjena!! Jag tänkte skaffa en crossmoppe men jag vet inte vilken.Den får kosta 22000-15000. | | | | | |  |  | | 2007-09-30, 02:16 | #129 | pffzor Nykomling
Tänkte uppgradera mig när det gäller moped ifrån min baotian classic, vill ha en cross-moped som jag tänkte ha till skolan och jobbet, är inte sådär jättemycket för trimning men med min kines så har jag gjort en del så att den har ett bra acc med en ganska fin toppfart(60-65 ärliga) som inte drar så värst uppmärksamhet från lagens långa arm. Har 10000-15000 att lägga ut, kan visserligen gå lite högre upp i pris men eftersom att jag har bil känns det lite långlivat, vill slippa undan de sablans tullarna här i sthlm därav jag använder moped. Ska man satsa på en ny billig kina-cross som kvaliten kan vara om man har otur skit eller ska man gå på en begagnad märkes-cross? Kan tillägga även att jag är 18 år och har ett litet barn inom som gillar att köra rätt hårt ibland med kompisar så den ska inte bara vara till för att pendla. Tackar för alla goda förslag. | | | | | |  |  | | 2007-10-01, 17:26 | #130 | hablam Medlem

Medlem sedan: Dec 09, 2006 | jag skulle satsat på gasgas ifall den ska vara orginal dom går äckligt gött för att vara orginal sen är dom väldigt fin kvalitet på dock är dom rätt dyra du får la hosta upp en 18000 så får du en fin som funkar bra annars så är derbi också väldigt pigga men en drac har stor sadeln som e rätt skön men den e riktigt slö dock | | | | | |  |  | | 2008-07-02, 22:34 | #131 | persson__ Nykomling
Jag ska köpa min första och vill gärna ha några tips om bra mopederför ca 10.000. 
Jag har 2 krav: 1. Det ska vara en 30-moppe. 2. Den ska kosta runt 10 papp (beg)
Jag ska ha den till att köra till skolan, kompisar för det mesta. Jag vill inte ha den trimmad.
Cross/Scooter?
Märke?
HJÄLP!
Tack!
| | | | | |  |  | | Reklam: | Björklinge Bildemontering AB Vi har ett brett sortiment av både nya och begagnade bildelar. Vi säljer även nya reservdelar till Cross, Enduro, Moped, Snöskoter. Märken såsom Galwi... | Du är här: Forumstart » Mopeder » Sälja och köpa moped köpa moped? 1 2 3 4 5 [6] |
Svara på detta inlägg |
Starta nytt ämne i denna kategori (Sälja och köpa moped) | « Tillbaks till föregående sida | |
|
|
|
|