|
| Lifan lätt mc | | |  |  | | 2006-11-27, 16:54 | #1 | Ludde Ludde Nykomling
Medlem sedan: Nov 27, 2006 | Hejsan. Jag ska köpa en lätt mc snart, min budget är inte speciellt stor. Märket LIFAN, hur är det? Är det bara skit? Om dom är så dåliga vad är det som är dåligt med dom? Vad går sönder först? Dela med er av era erfarenheter
Mvh Ludvig | | | | | |  |  | | 2006-12-05, 05:35 | #2 | tnil Medlem
Medlem sedan: May 29, 2006 | Själv har jag en Lifan CUB moped och är mycket nöjd. Jag kan inte klaga, man får mycket för pengarna. Hade jag haft mc-kort hade jag not köpt en Lifan custom 250 eller en Lifan 200 GY (offraod). Har du frågor om Lifan och andra kinsehojar kan jag rekommendera att du tittar in på. http://www.chinariders.net/
www.lifan.se...
- Inlägget ändrat 2006-12-05, 05:36 av tnil | | | | | |  |  | | 2006-12-05, 17:13 | #3 | trinitron_90 Medlem

för om det är typ GY(Offroad'en :P) så hade jag faktist tänkt o köpa den, fast Qingqi GY :P, och sen strypa av.. | | | | | |  |  | | 2006-12-13, 18:26 | #4 | Ludde Ludde Nykomling
Medlem sedan: Nov 27, 2006 | det var offroaden jag tänkte på | | | | | |  |  | | 2006-12-14, 16:05 | #5 | trinitron_90 Medlem

Medlem sedan: Jul 18, 2006 | okeey, vad jag har läst så är Lifan ett ganska bra kina märle 
det som förbryllar mig med dessa motorer är att dom går ju inte precis som Aprilia eller Yamaha och gör ungefär 165 km/h ostrypt, men jag kommer gissa på att dessa GY6 motorer göra 120-130 ostrypt men jag ska sätta på större förgasare om dom är för små, bättre drevning och som sagt strypa av den fast jag har ändrat mig till en Zongshen, tycker den är mycket snyggare än Lifan eller Qingqi, för bakre kåperna på Lifan/Qingqi är ganska små och täcker inte slutburken på röret och sen har jag hört att Offroad däck drar ner på farten, så jag kanske ska byta till några andra, mer slick däck 
Zongshen = Guldiga framdämpare, snyggare skjuss pinnar | | | | | |  |  | | Reklam: | Italia Bike Center Vi servar och säljer Ducati. Nya och begagnade Mc samt Mc-tillbehör. | Du är här: Forumstart » Motorcyklar » Sälja och köpa MC |
Svara på detta inlägg |
Starta nytt ämne i denna kategori (Sälja och köpa MC) | « Tillbaks till föregående sida | |
|
|
|
|