Inte inloggad
» Logga in

Köp & Sälj
» Lägg in ny annons
» Ändra / radera annons
» Sök bilannonser
» Bilhandlare
» Märkessökning
» Sparade annonser

Tjänster
» Biltester
» Bilforum
» Billänkar
» Fotogalleriet
» Statistik: Bilpriser

Övrigt
» Bilförsäkring
» Billån - låna pengar
» Bildelar & verkstad
» Bilnyheter
» Biltidningar
» Bilvård
» Köp- och säljtips
» Kalender bil

Bilförsäkring

Regler Medlemmar   Ny användare   Logga in för personliga meddelanden   Logga in
Här kan du söka bland ämnen och inlägg:
  Söktips
Sök endast i detta forum: Sälja och köpa bil
Bilder []
Helskärm [av]
Fler inställningar...

Audi A4=familjebil?

2005-04-28, 20:57#1 
Chessmaster
Nykomling

Hej!

Jag har funderingar på att skaffa mig en kombi då vi väntar tillökning i familjen. Jag letar efter en bil som inte är så stor men som ska rymma både barnvagn och en del packning. Det får gärna vara en diesel också. Jag är sugen på en Audi men vet inte om den är tillräckligt stor för mina önskemål.

Kom med råd angående Audi eller tipsa mig gärna om andra bilar som uppfyller mina önskemål. :-)

M v h
Magnus

2005-07-14, 18:33#2 
AudiRS6
Moderator

Hej Magnus!

Vilken Audi A4 hade du tänkt dig? den nya eller gamla? det är rätt srot fördel till den nya när det gäller allt dock är inte baksätet allför bekvämt för långa personer (är 1,87).

Själv har jag en Audi RS6 om du vet vad det är? samma strl som A6 och tillräckligt rymlig både fram o bak....

Skulle själv köpa en lite äldre A6 än en nyare A4 då denna har skänerösare utrymmen...
Men det är klart.. Om du och din flickvän inte är alltför långa finns mkt att spara med en A4... Körglädjen är också bättre i en mindre bil----:-)

Audi tycker jag personligen är det bästa märket på marknaden just nu så tänkt inte på nån annan bil..=)

Skulle du köpa en ny bil iaf det blir någon?

/Audi

2005-08-08, 17:57#3 
carawelle
Nykomling

om man inte ska lasta nåt mer än en barnvagn så är A4 en bra bil...Bagageutrymmet är fullt sen....jag vet jag har en sån

2006-07-03, 22:56#4 
Topsi
Medlem

Jag hade nog satsat på en passat "fattigmansaudi" den är billigare och lite större än A4 och har samma kvalitet.

Reklam:

Du är här: Forumstart » Bilar » Sälja och köpa bil

Svara på detta inlägg

Starta nytt ämne i denna kategori (Sälja och köpa bil)

« Tillbaks till föregående sida

Tips:
• Hitta mer information, testa en sökning på Google!

Kolla in forumtoppenKolla in bildgalleriet

Inloggade medlemmar (4):
Till medlemslistan

Om WebCar2000  |  Vanliga frågor  |  Regler  |  Tipsa en vän  |  Handla säkert  |  

Du är här: Startsida » Bil » Forumstart » Bilar » Sälja och köpa bil