| Framhjul går lite vingt på baotian, vad göra? |
| |
 |  |
| 2008-08-05, 04:18 | #1 |
Timmy92 Medlem
Medlem sedan: Jul 24, 2006 | Framhjulet på min baotian går lite vingt. Inga problem med att köra, men den går väl lite stabilare och rakt fram hela tiden utan att vandra iväg. Tycker det är viktigt när man kör på stora vägar och man ligger i kanten. 
Vad ska jag byta eller göra för att de ska gå helt rakt? |
| | |
| |
 |  |
| 2008-08-12, 23:39 | #2 |
simon_425 Medlem

Medlem sedan: Mar 09, 2007 | lämna in däcket på en däckfirma, dom balanserar det för dej och det är inte så farligt dyrt heller |
| | |
| |
 |  |
| 2008-08-14, 09:40 | #3 |
henkethej Nykomling
Medlem sedan: Aug 14, 2008 | Är du säker att det är däcket som är ostadigt då? Jag har en baotian sprint jag med, När jag var till söderhamn med en kompis så började framdelen vingla, o jag trodde det var styret eller däcket som var knäppt, men det var kullagren i framhjulet som hade gjort klart. Båda hade skurit och gjorde så att allt vingalde, kolla de först, |
| | |
| |
 |  |
| 2008-11-10, 19:48 | #4 |
Wernersson Avstängd | Mitt styra började lixom wobbla när jag körde lite utan händer... men de var bara att dra åt hjulbulten så vart de bra |
| | |
| |
 |  |
| Idag 18:12 | #5 |
jukkaj Nykomling
Medlem sedan: Jun 22, 2007 | vet inte om det är fixat redan, men jag hade samma problem på min baotian sport 07, jag trodde det var hjullagren men det var själva fälgen, lagren glappade i fälgen, så jag fick köpa ny fälg och bromsskiva för 600:-. |
| | |
| |
 |  |
| Reklam: |
|
|
Du är här: Forumstart » Mopeder » Baotian forum |
Svara på detta inlägg |
Starta nytt ämne i denna kategori (Baotian forum) |
« Tillbaks till föregående sida |