| top performance eller airsal |
| |
 |  |
| Omröstning: |
vilken ska jag ha
| top performance |  | 7 röster | (53.8%) | | airsal sport |  | 6 röster | (46.2%) |
Totalt antal röster: 13 Omröstningen startade 2008-03-29 och pågår i all evighet...
|
| |
 |  |
| 2008-03-29, 15:23 | #1 |
henke. Medlem

Medlem sedan: Jul 06, 2007 | har en rieju drac rr -05 som gått 500 mil den är upluggat och vill nu ha en 70 cc
undrar vilken som är bäst av top performance(svarta) och airsal sport ?
håller båda för orginal veven och går det att köra på min orginalfögge som är 16 mm? |
| | |
| |
 |  |
| 2008-03-29, 21:09 | #2 |
eagle__92 Medlem
Medlem sedan: Oct 02, 2006 | sorry om ja lånar tråden lite (a) men ja undrar hur många som lirar airsal t6 på original veven? (DER) å hur länge ni kört på de har en kompis som körde org vev på airsal men den moppen va ganska sleten å dan å den veven skar..han körde även på sin org 12mm fögge å de funkade bra.. såklart bättre drag när han bytte till 21mm men de funkar
å sen undrar ja om veven ska röra sig lite i sidleds om man känner på den? den glappar absolut inget uppåt men lite åt sidorna 
sorry om jag skrev rörigt å så men ja e ganska trött
//eagle__92 |
| | |
| |
 |  |
| 2008-03-31, 08:40 | #3 |
hablam Medlem

Medlem sedan: Dec 09, 2006 | asså så länge veven inte glappar uppåt eller ser völdigt sleten ut så e de okey varmkör moppen med så ska du se att de går fint=) |
| | |
| |
 |  |
| Lördag 19:09 | #4 |
dtpojken Nykomling

Medlem sedan: Jun 16, 2008 | om du har en 70cc med rör, fögge osv e de nog att leva farligt me originalvev.. men det går om du håller dig på lite lagom varvtal |
| | |
| |
 |  |
| Reklam: |
|
|
Du är här: Forumstart » Mopeder » Derbi & Rieju forum |
Svara på detta inlägg |
Starta nytt ämne i denna kategori (Derbi & Rieju forum) |
« Tillbaks till föregående sida |