Inte inloggad
» Logga in

Köp & Sälj
» Lägg in ny annons
» Ändra / radera annons
» Sök bilannonser
» Bilhandlare
» Märkessökning
» Sparade annonser

Tjänster
» Biltester
» Bilforum
» Billänkar
» Fotogalleriet
» Statistik: Bilpriser

Övrigt
» Bilförsäkring
» Billån - låna pengar
» Bildelar & verkstad
» Bilnyheter
» Biltidningar
» Bilvård
» Köp- och säljtips
» Kalender bil

Bilförsäkring

Regler Medlemmar   Ny användare   Logga in för personliga meddelanden   Logga in
Här kan du söka bland ämnen och inlägg:
  Söktips
Sök endast i detta forum: Sälja och köpa MC
Bilder []
Helskärm [av]
Fler inställningar...

Köpa lättmotorcykel

2008-03-17, 22:54#1 
campar
Medlem

Går i tankarna att ta lätt mc kort. Har tittat runt lite på blocket och bestämt mig för att det antingen får bli en TZR eller en NSR pga dålig ekonomi. Någon som har erfarenhet av någon av dessa hojar? Snackar då om de lite äldre hojarna. Har de ungefär samma prestanda urpluggade och strypta? inte för att jag ska köra strypt men ändå Finns det mycket reservdelar till dem? Trim? Som sagt är jag inte så insatt i detta ämne och behöver därför lite hjälp^^ Tittade också på en Yamaha RD 125 lc från 83, hur är de? Tittade på en suzuki RG125 hur är de?

Tack i förhand!

2008-03-24, 17:19#2 
Kriller90
Nykomling

Tjoosan!
Innan jag köpte mc var jag inne precis på dessa cyklar jag med. Och det är ju 2 taktare allihop så visst, dom presterar bra ännu bättre urpluggade var jag har förståt. Och ja, det är kända 125:or så res delar borde inte vara svårt att få tag i alls tror jag, samma sak med trim. Gå in och Googla så kommer du hitta massor med effekt system, iaf till NSR och TZR. Jag har ju inte kört någon av dem alls, men jag tror att alla dessa hojjar presterr ungerfär lika bra, beroende på skick osv.

Reklam:

Du är här: Forumstart » Motorcyklar » Sälja och köpa MC

Svara på detta inlägg

Starta nytt ämne i denna kategori (Sälja och köpa MC)

« Tillbaks till föregående sida

Tips:
• Hitta mer information, testa en sökning på Google!

Kolla in forumtoppenKolla in bildgalleriet

Inloggade medlemmar (2):
Till medlemslistan

Om WebCar2000  |  Vanliga frågor  |  Regler  |  Tipsa en vän  |  Handla säkert  |  

Du är här: Startsida » Bil » Forumstart » Motorcyklar » Sälja och köpa MC