Personligen så tycker jag inte den ser så fin ut, men det gick bra iaf..
2007-10-22, 15:20
funny_junny Avstängd
Tjena alla ;) Klaga lite på Jocke " Dt Mannen" på kvaliten ;) det är ju så himla mörkt så man ser ju knappt nånting..men det var däremot jag som körde och mätarn låg en bra bit över 100km/h den låg rättare sagt nånting över 110km/h tror jag men mätare går ju inte alltid rätt heller så ;)
Arkearke: nej den är faktist inte så fin men den går som bara den!! sen vi har lov vecka 44 så i helgen och hela nästa vecka ska det gå fram att plasta trasiga kåpor och jag ska polera så mkt jag kan p¨å den moppen nästa vecka!! polera röret med autosol för hand så det blev chrome och det var inte bara lite jobbigt heller :O
Just ja en lite rolig sak som man tänker på efter jag körde i 100blås med den moppen var att däcket nästan hade sprängts dan innan xD det var stora bubblor på däcket :P och dom där järn trådarna stack fram xD men om ni vill kan jag lägga upp ett projekt med stalkern här åt den killen?
Tjenam håller även med "arkearke" och också "funny_junny" Man såg inte speciellt mkt av moppen under filmsnutten. Men de finns ju fortfarande mkt du kan göra för att fräscha upp moppen, t.ex. nudebar