|
|
|
| LITE STILING PÅ GÅNG!!! | | |  |  | | 2007-10-12, 14:27 | #1 | m4rt1n Medlem
Medlem sedan: May 07, 2007 | Tjena tjena igen alla mopedister Nu är det så att jag hade tänkt mig o styla min derbi senda när pengarna börjar rulla in vill säga Men nu under tiden så håller jag på o kolla på dessa grejer :
Framskärm super motard
Motorkåpa(står bara kåpa på sidan)
lyktkåpa double halo (linte fundersamm är det bara kåpan med där?)
Sadelkåpa höger/Vänster av märket TNT 
Det var väll dom gerjerna jag hade tänkt o börja med och sen så är det ju lite till jag ska köpa när jag får ännu mer pengar men detta går på ca 1300-1400 kr på denna sida : http://www.mohlins.se/2006/sObj.asp?undergrupp=... Finns det något billigare ställe o köpa dessa delar på? Och sen undrar jag också ifall ni vet någon sida där man kan köpa bakskärm till derbi styling lr inte det kvittar. Det e väll det jag hade tänkt mig =) kom gärna med råd lr synpunkter på grejerna lr grejer jag kan köpa för att få den lite snyggt stylad. Hade även tänkt mig o övertala farsan att jag får flytta in regplåten sammt ett nytt baklyse för mitt i sönder ^^hehe men det tar jag lite snare.... Hare gött!!
MVH martin | | | | | |  |  | | Reklam: | |
| Du är här: Forumstart » Mopeder » Derbi & Rieju forum |
Svara på detta inlägg |
Starta nytt ämne i denna kategori (Derbi & Rieju forum) | « Tillbaks till föregående sida | |
|
|
|
|
|